הזדמנות מיתוג מחדש
פורסם ב -29 / 09/19
שכונות חדשות הן גם הזדמנות למתג מחדש את האיזור, או אולי את העיר כולה. מומחי מיתוג נותנים דוגמאות למיתוג מוצלח וגם עיצות למיתוג נכון
תנופת הבניה מוצאת את ביטויה בין השאר בהקמת שכונות חדשות מאפס. בין אם הרצון הוא לבדל את השכונה מהעיר אליה היא שייכת ולמצב אותה כאיכותית יותר, ובין אם לבדל אותה באמצעות יצירת קונספט חדשני, לא ניתן לראות יותר יצירתיות מצד היזמים והמתכננים בכל הקשור לשכונות חדשות בכל הנוגע למיתוג.
מיתוג נכון יכול לגזור את הדינו של פרויקט לכאן או לכאן. אספנו כמה מומחי מיתוג וגם מספר מנהלי שיווק שמספרים על מקרים מהעבר וגם נותנים עיצות למיתוג נכון.
כשהדיון עוסק במיתוג שכונות חדשות והאתגרים הזוגיות בנושא צריך קודם כל להתייחס לשני פרמטרים עיקריים – האג’נדה ושחקני המפתח, כך אומר אביתר סדון, מנכ”ל ומייסד חברת הפרסום בלאנקו .
“בפרויקט של מיתוג שכונות חדשות שחקני המפתח הם היזמים של הפרויקט והרשות המקומית. לרוב האתגר הגדול ביותר הוא הקשר בין שתי האגנדות של שחקנים במגרש- האגנדה של היזם אל מול האג’נדה של הרשות המקומית, שלא פעם מתנגשות”.