מאמרים

מאמרים אחרונים

3000 דירות הוגרלו במודיעין בשכונת מורשת

3000 דירות הוגרלו במודיעין בשכונת מורשת

עבודות הפיתוח במודיעין מתעכבות, כולם ממתינים להנחיות העירייה — ובימים האחרונים פועל מטה הדיור במרץ בעניין ■ מתוך 59 אלף דירות שהוגרלו...

קרא עוד
איך רוכשים דירה במודיעין

איך רוכשים דירה במודיעין

איך רוכשים דירה במודיעין מודיעין המרהיבה סקרנה זוגות צעירים ומשפחות רבות בשנים האחרונות. מודיעין הפכה לאחת מהערים עם הצמיחה המהירה...

קרא עוד
בגובה העיניים – פנטהאוזים

בגובה העיניים – פנטהאוזים

פורסם ב-  21.12.18 חולמים לגור בפנטהאוז? זה כבר לא בשמיים. בתנאי, כמובן, שמוכנים להתרחק מגוש דן. היום ניתן למצוא פנטהאוזים רחבי ידיים ומפנקים...

קרא עוד

הזדמנות מיתוג מחדש

פורסם ב-29/09/19

שכונות חדשות הן גם הזדמנות למתג מחדש את האיזור, או אולי את העיר כולה. מומחי מיתוג נותנים דוגמאות למיתוג מוצלח וגם עיצות למיתוג נכון

תנופת הבניה מוצאת את ביטויה בין השאר בהקמת שכונות חדשות מאפס. בין אם הרצון הוא לבדל את השכונה מהעיר אליה היא שייכת ולמצב אותה כאיכותית יותר, ובין אם לבדל אותה באמצעות יצירת קונספט חדשני, ניתן לראות יותר יצירתיות מצד היזמים והמתכננים בכל הקשור לשכונות חדשות בכל הנוגע למיתוג.
מיתוג נכון יכול לגזור את דינו של פרויקט לכאן או לכאן. אספנו כמה מומחי מיתוג וגם מספר מנהלי שיווק שמספרים על מקרים מהעבר וגם נותנים עיצות למיתוג נכון.

כשהדיון עוסק במיתוג שכונות חדשות והאתגרים העיקריים בנושא צריך קודם כל להתייחס לשני פרמטרים עיקריים – האג‘נדה ושחקני המפתח, כך אומר אביתר סדון, מנכ“ל ומייסד חברת הפרסום בלאנקו.

“בפרויקט של מיתוג שכונות חדשות שחקני המפתח הם היזמים של הפרויקט והרשות המקומית. לרוב האתגר הגדול ביותר הוא החיבור בין שתי האג‘נדות של השחקנים במגרש- האג‘נדה של היזם אל מול האג‘נדה של הרשות המקומית, שלא פעם מתנגשות”.

לכתבה המלאה באתר אקסטרה של הארץ

צרו עמנו קשר
Skip to content