דונה זכתה במכרז של דירה להשכיר בשוהם

דונה זכתה במכרז של דירה להשכיר בשוהם

פורסם ב-29.04.2019

דונה תבנה 90 דירות בשוהם תמורת 52 מיליון שקל

הפרויקט הינו חלק מתוכנית להקמת שכונה חדשה שתיכננה החברה הממשלתית דירה להשכיר בשוהם, ובה 1,500 יחידות דיור ■ 60 דירות מיועדות לשכירות ארוכת טווח – ומתוכן מחצית יוצעו בשכר דירה מופחת לזכאים חסרי דירה

ועדת המכרזים המשותפת של דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל (רמ”י) הודיעה הבוקר (א’) על זכייתה של חברת דונה במכרז דירה להשכיר בשוהם – המהווה פרויקט שני של שכירות ארוכת טווח ביישוב. במסגרת הפרויקט צפויים להקים כ-90 יחידות דיור – מתוכן 60 מיועדות להשכרה ארוכת טווח וה-30 הנותרות למכירה מיידית בשוק החופשי. בעבור המגרש תשלם דונה כ-52.5 מיליון שקל, הכוללים את עלויות הפיתוח.

הפרויקט המדובר מהווה חלק משכונה חדשה שתוכננה על ידי דירה להשכיר בשוהם, שכונת הדרים, שבה עתידות לקום כ-1,500 יחידות דיור, ביניהן כ-200 יחידות שיוקצו עבור דיור מוגן. התכנית להקמת שכונה זו מקודם במסלול המואץ של הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ”ל) ומהווה אחד מ-30 פרויקטים שמובילה החברה ברחבי הארץ. כעת מצטרפת דונה לחברת אפריקה ישראל, שגם היא זכתה במכרז של דירה להשכיר בשוהם בשנה שעברה לקראת הקמה של 265 יחידות דיור, הנכללות גם כן בשכונה החדשה.

  PDFלכתבה המלאה באתר דה מרקר

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.