חברת דונה קיבלה היתרים ל-1000 יחידות בכרמי גת

חברת דונה קיבלה היתרים ל-1000 יחידות בכרמי גת

פורסם ב- 17/07/2019 18:09

לאחר שנתיים וחצי של מאבקים בין עיריית קריית גת לקבינט הדיור: חברת דונה קיבלה היתרים לכ-1,000 יח”ד בכרמי גת. דונה היא אחת מהיזמיות הגדולות בכרמי גת עם כ-1,000 יח”ד שאמורה לבנות בשכונה במהלך השנים הקרובות.

החברה כבר סיימה לבנות חלק ניכר משלב א’ של השכונה והוא כעת בשלבי אכלוס שונים. כעת לאחר קבלת היתרים נוספים, החברה יוצאת לשיווק עם שלב ב’. סה”כ שלב ב’ של דונה בכרמי גת יכלול שלושה מתחמי מגורים: מתחם בנייני בוטיק, מתחם דירות גן/ גג ומתחם מגדלים.

מתחם בנייני הבוטיק יכלול 12 בניינים בני 5 קומות. תמהיל הדירות יכלול דירות 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מתחם צמודי קרקע אשר יכלול 36 מבנים צמודי קרקע עם דירות גן או גג. מתחם המגדלים אשר יכלול 12 מגדלים בני 13-15 קומות. תמהיל הדירות יכלול דירות 3.4.5 חדרים ופנטהאוזים 6 חדרים

המאמר המלא שפורסם באתר בקיצור – מטה יהודה

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.