שינוי התפיסה בקרית גת

שינוי התפיסה בקרית גת

פתיחת מפעלים ועסקים בקרית גת

פתיחת מפעל אינטל בעיר ולאחר מכן מפעלים ומרכזים אחרים סייע בהתפתחות העיר. הקמת שכונות חדשות בישוב, פתיחת צירי תחבורה ציבורית חדשים כל אלו שינו את פני העיר לגמרי. כל אלו ואחרים הובילו לביקוש נרחב יותר בקרב הצעירים וכך משפחות התעניינו לרכוש דירה חדשה בקריית גת. זו גם הסיבה שאפשר לראות תנופת בנייה בעיר. כיום ניתן למצוא לא רק דירות יד 2 למכירה בקריית גת אלא גם דירות חדשות מקבלן.

בעבר, קרית גת לא הייתה עיר מבוקשת כל כך, מעבר דירה לעיר הדרומית לא היה מתרחש לעיתים קרובות, העיר הרי נמצאת דרומית ליבנה ולרחובות, רחוקה מאזור המרכז. בעבר היה חשש למקורות פרנסה וגם תחבורה זמינה ונוחה, אך עכשיו זה משתנה.

שינוי ברכישת דירות בקרית גת

בשנים האחרונות יש נטייה של יותר ויותר צעירים ומשפחות לצאת ממרכזי הערים הגדולות ולחפש אחר מקומות מגורים בפריפריה. נטייה זו נובעת הן בגלל עליית המחירים החדה, הן של מחירי דירות למכירה והן של מחירי דירות להשכרה. נוסף לכך דירות בקרית גת גדולות יותר מהערים הגדולות שבהן הדירות קטנות יותר. באופן כללי בערי הפריפריה ניתן לרכוש דירות מרווחות וגדולות שמתאימות מאוד למשפחות עם ילדים.

 דירות חדשות בהישג יד

מי שמחפש דירות חדשות בקריית גת, יודע שהוא יכול למצוא בעיר את כל מה שהוא קיבל בערים אחרות, יתרה מזו, מדובר ביישוב בעל אופי שונה, מסורתי יותר, דתי יותר, כך שהמקום יכול להתאים לקהל מסוג זה. כמו כן היישוב קרוב לקיבוצים ומושבים באזור, מה שמגוון מאוד את האווירה התרבותית ששוררת בעיר. צעירים רבים בוחרים להתגורר בקרית גת וליהנות ממה שמציע הישוב והסביבה שלו, כך הופכים את האזור למרכז חייהם.

רכישת דירה בקרית גת

אם גם אתם מחפשים דירה חדשה בקריית גת, זה הזמן לפנות אלינו, חברת דונה בונה פרויקטים שונים בקריית גת, ובמיוחד בשכונה החדשה כרמי גת. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות עבור דירות חדשות בעיר. חברת דונה בעלת ניסיון ארוך שנים וישמחו להתאים לכם את הפרויקט המיוחד לכם.

למידע נוסף על הפרויקט החדש של דונה הנבנה בכרמי גת – לחצו כאן

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.