המרכז המסחרי השכונתי של מודיעין

המרכז המסחרי השכונתי של מודיעין

מודיעין: מרכז לשכונה קיימת

לצד הקמת מרכזים בשכונות חדשות, מוקמים גם שטחי מסחר שבאים לענות על מחסור קיים. כך, חברת דונה הקימה בימים אלו מרכז מסחרי במרכז החדש של העיר מודיעין, “אומנם העיר הוקמה ב-2003”, מסביר סמנכ”ל הנכסים והשיווק של דונה שי נכסים, נתן מרבל, “אבל רק בימים אלו מרכז העסקים החדש אשר יכלול שדרה מרכזית שתווה מרכז תרבותי ומרכז מסחר לכל התושבים. זאת בסמוך לבנייני מגורים שממוקמים לכל אורכה ושטחי תעסוקה”.

חברת דונה מקימה בימים אלו 2 בנייני משרדים אשר מיועדים לחברות הייטק המחפשות להתרחק מתל אביב בשל העלויות ובשל הפקקים האינסופיים. המע”ר של מודיעין יספק נגישות מירבית עם תחנת רכבת, אוטובוסים וגישה לכבישים הראשיים כגון  כביש 431 כביש 6.

הכתבה המלאה באתר אקסטרה של עיתון הארץ

פורסם ב-29/08/2019

לצד השכונות החדשות, מוקמים גם מרכזים מסחריים, כדי לספק את צרכי התושבים ולשמש גם מקום מפגש ובילוי. סקירה של כמה מהמרכזים המוקמים בימים אלו.

כל בית צריך מרפסת, וכל שכונה צריכה מרכז מסחרי, שיעניק לתושבים מקום לבצע קניות וגם לבלות ולברוח למזגן בימי הקיץ החמים. בימים אלו מוקמים מרכזים מסחריים רבים ברחבי הארץ, הנה סקירה של כמה מאלו שמוקמים כעת כחלק מהקמת שכונות חדשות.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.