התחרות ברכישת דירה בעיר חריש

התחרות ברכישת דירה בעיר חריש

העיר חריש גדלה והתפתחה בצורה מהירה במהלך השנים האחרונות. מאז שהוקמה היא זוכה לביקוש הולך ועולה מצד קהלים רבים מכל רחבי הארץ. העיר מתאפיינת במערכת חינוך חדשה ואיכותית, מרכזים מסחריים ותשתיות חדישות שנבנו לאחרונה: עורקי התנועה הראשיים המובילים לעיר כמו כביש 6, כביש 65 וכבישים ראשיים נוספים. העיר ממוקמת כשעת נסיעה מתל אביב וארבעים דקות נסיעה מהעיר חיפה.

בתקופה זו נמצאות גם בתכנון תחנת הרכבת של מסילת הרכבת המזרחית שמתוכננת להיפתח בעתיד, ומתחמי תעשייה ומסחר המספקים תעסוקה לתושבים המקומיים.

דירות גדולות בחריש כמו פעם

אחד החסרונות של הדירות בערים הגדולות בארץ, במיוחד באזור המרכז הוא שכל מטר רבוע יקר משמעותית מאזורים אחרים בארץ. בעוד הדירות בתל־אביב זוכות לכינוי “קופסאות גפרורים”, הדירות בעיר חריש מרווחות מאוד, חדרי השינה בגודל מפנק במיוחד ודירות ארבעה וחמישה חדרים במחיר שגם זוגות צעירים יכולים להרשות לעצמם.

לאחרונה פורסם כי בסוף שנת 2019 מנתה העיר חריש למעלה מ-15,000 תושבים, וכמות התושבים בעיר צפויה לעלות בצורה משמעותית עם כל פרויקט בניה חדש שיאושר. העיר צפויה לאכלס בעשורים העתידיים מעל 100,000 תושבים ולשמש כאחד מהמרכזים העירוניים ההומים ביותר, זאת לצד שמירה על איכות החיים, חיי קהילה תוססים ואווירה כפרית, כמו זו שאפיינה את קיבוץ חריש שהוקם בשנות השמונים וננטש. בשכונת הפרחים בעיר נבנים שני בתי ספר ייסודיים, ממלכתי וממלכתי דתי, שיוכלו לאכלס את הכיתות הרבות החדשות המוקמות בעיר.

נכסים מניבים בעיר חריש

לא בכדי חריש הפכה היום למקום המבוקש ביותר לרכישת נכס למגורים או להשקעה. העיר מתקדמת בקצב מהיר ופרויקטים רבים מאושרים לבניה מדי שנה. ניתן למצוא בעיר פרויקטים למכירה ודירות להשכרה. חלק ניכר מהעיר כבר בנוי, ותושבי העיר שמחים לקבל לקהילה התוססת משפחות חדשות שנפרדות מהדירה הישנה במרכז, ומעוניינות לשפר את איכות חייהן באמצעות דירה חדשה בחריש.

פרויקט במודיעין

פרויקט דונה בחריש

אחד מהפרויקטים המובילים בחריש היום הוא דונה בחריש בשכונת המגף. לצד שכונות רבות ומקומות מסחר שבנתה דונה ברחבי העיר, נבנה הפרויקט הנוכחי בסטנדרט בנייה גבוה מול גינות מוריקות ומעניק את הנוף המיוחד שמזכיר את השכונות הצפוניות בתל־אביב. מהקומות הגבוהות ניתן לראות את השדות המוריקים, ליהנות מריאות ירוקות, אוויר צלול ותחושה נדירה של טבע בתוך מרכז עירוני תוסס.

פרויקט דונה בחריש נבנה בסטנדרט גבוה וכל אחת מהדירות כוללת מטבח משודרג המגיע ישירות בתכנון הקבלן, עם אפשרויות של התאמה אישית לסגנון העיצובי שלכם. נוסף על כך, בכל דירה יש מערכת מיזוג מיני מרכזית חדשנית לשמירה על טמפרטורה נעימה בכל חדר בבית גם בחורף וגם בימי הקיץ הלוהטים. זמני האכלוס של הפרויקט הם גמישים, ומותאמים לכל משפחה בהתאם לזמן שבו הילדים מתחילים את שנת הלימודים או בהתאם לחוזה הנוכחי שלכם.

יתרון נוסף משמעותי שקיים בפרויקט הוא: מחסן לכל דירה. אופי החיים האורבני היום מדגיש את הצורך בחלל מסוים לאחסון פריטים רבים שאינם נמצאים בשימוש מדיי יום ותופסים מקום יקר בתוך הבית. מחסן קרוב לדירה הוא יתרון משמעותי שמסייע בשמירה על סדר וארגון בתוך הבית ואחסון ראוי לדברים החשובים לכם.

כיום, עדיין ניתן למצוא דירות בגדלים שונים, בנות ארבעה וחמישה חדרים, כמו גם דירות גן בקומה הראשונה ופנטהאוזים מפנקים. את הדירות אפשר לעצב כראות עיניכם, ולהתאים את המרחב הביתי החדש שלכם לצרכי המשפחה ככפפה ליד.

בתקופה זו, הקבלנים מציעים מימון אטרקטיבי שמאפשר לכל משפחה לבחור את תנאי התשלום הנוחים המתאימים לה. שילוב של הון עצמי ותשלומים חודשיים יקרב אתכם צעד אחד נוסף לבית משלכם או לנכס נוסף להשקעה.

בימים אלו בדונה בחריש קיים מבצע “ללא הצמדה” למדד תשומות הבניה, כך שתוכלו לשלם מקדמה של 20% בחתימת החוזה ואת היתרה רק בסמוך לאכלוס ללא כל תוספת של הצמדת מדד המקובלת בענף הנדל”ן. בשיטת מימון זו תדעו מה הסכום המדויק שתשלמו בסוף ללא כל הפתעות.

הביקוש הגבוה של הדירות בשכונת המגף, הופך את הדירות בפרויקט למבוקשות על ידי שוכרים פוטנציאליים המעוניינים להיות חלק בלתי נפרד מההווי המיוחד שמאפיין את העיר חריש.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.