והגדת לבנך - כתבה ב-YNET

והגדת לבנך – כתבה ב-YNET

פורסם ב-  21.09.18

הם בונים פרויקטי מגורים בכל הארץ, מודעים לכל נקודות החוזקה והחולשה בשכונות השונות, מומחים בשוק. אז מה הם היו בוחרים לעצמם או ליקיריהם. עופר פטרסבורג שאל את בכירי הענף: איפה היית ממליץ לילדיך לגור ולמה דווקא שם? התשובות מתפרסות על פני כל המדינה, מצפון ועד דרום

מנופים מנופים בכל הארץ, בניינים עולים ונבנים, והשאלה היא כמובן למה לקנות דירה דווקא שם. התשובה נגזרת משילוב של שיקולים שונים: גודל הדירה, הקירבה למקומות תעסוקה, נגישות, חינוך לילדים, איכות החיים בסביבה והמחיר כמובן. צעירים רבים מוצאים את עצמם בתוך מבוך השאלות הזה, מחפשים את האפשרות הכי טובה עבורם. מי שיכולים לעזור בהתלבטות הם בכירי הענף, שיודעים יותר טוב מכל אחד מהם היתרונות והחסרונות של המקומות השונים. פנינו לאנשי המפתח המובילים בענף הנדל”ן בשאלה מה היו עונים לילדיהם אם אלה היו מחפשים מקום לגור בו: היכן היה להם הכי כדאי לקנות דירה. קחו את התשובות כהמלצה כללית.

לכתבה המלאה באתר YNET

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.