חברת דונה תקים 132 יחידות דיור בשכונת המשקפיים בבית שמש

חברת דונה תקים 132 יחידות דיור בשכונת המשקפיים בבית שמש

חברה הזוכה תשלם על הקרקע 63 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח • מדובר במכרז הראשון מסוג זה שיוצא לדרך בבית שמש • “בית שמש הופכת להיות יעד אטרקטיבי לזוגות צעירים

החברה הממשלתית “דירה להשכיר” ורשות מקרקעי ישראל הודיעו הבוקר (ג’) על שיווק מוצלח של מכרז נוסף לשכירות ארוכת טווח: חברת הבנייה דונה זכתה במכרז להקמת פרויקט להקמת 132 יחידות דיור בשכונת המשקפיים בעיר בית שמש – הפרויקט הראשון לדיור להשכרה בבית שמש.

המתחם בשכונת המשקפיים, שכונה צעירה ומתפתחת הממוקמת בצידה הדרומי מזרחי של בית שמש, מחולק לשישה מגרשים – שישה בניינים בני שש קומות, ובכל מגרש ייבנו 22 יח”ד. המתחם כולו יחולק באופן שווה: חצי מהדירות, 66 יח”ד בשלושה בניינים, ייועדו להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנים – 25% בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע ומפוקח, בהתאם למתווה הקבוע של דירה להשכיר – ואילו חצי השני של הפרויקט ייועד למכירה על ידי דונה בשוק החופשי. החברה תשלם על הקרקע, כולל עלויות פיתוח, כ-63 מיליון שקל.

הכתבה המלאה באתר מרכז הנדל”ן

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.