חטפו שוק - תכנית מחיר למשתכן

חטפו שוק – תכנית מחיר למשתכן

פורסם ב-  21.12.18

פיאסקו גמור או הישג חסר תקדים? עם סיום השנה ולקראת הבחירות ההולכות וקרבות, עופר פטרסבורג שאל את מומחי הענף לאן תלך עכשיו תוכנית המחיר למשתכן, האם אפשר לשמוח באמת בירידות מחירי הדירות ולאן מועדות פני שוק הנדל”ן בשנה הבאה.

ממשלה חדשה, שר אוצר חדש ותוכנית דיור מפתיעה – האמנם? הבחירות הרי בפתח. שנת 2018, שאו־טו־טו מסתיימת, הייתה שנה של ירידה בהתחלות הבנייה, של דיווחים על ירידת מחירים קלה ושל שיווק של אלפי יחידות דיור מוזלות מחד, אבל עם סימני שאלה רבים מאידך, האמנם באמת נמצא הפתרון למחירי הדיור הגבוהים? הזוגות הצעירים כבר הבינו עם מי יש להם עניין: הבטחות לחוד, ומציאות לחוד. רבים מהם כבר בורחים לשוק החופשי.

החודש ישווקו עוד אלפי דירות, חלקן הגדול בירושלים, בשיטת מחיר למשתכן. האם זו תהיה המנה האחרונה בתוכנית הדגל של שר האוצר זה שלוש שנים? כי עם או בלי תוכנית דיור חדשה, דבר אחד ברור: שיטת מחיר למשתכן טעונה שיפור.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.