יקרה מה שיקרה, 'אשקלון דירות למכירה' היא עדיין שורה שעוברת לרבים בראש

יקרה מה שיקרה, ‘אשקלון דירות למכירה’ היא עדיין שורה שעוברת לרבים בראש

מפרט של דירה חדשה למכירה באשקלון בכמה מילים...

ראשית, ב”דונה” – אנו בונים דירות חדשות למכירה באשקלון, אבל לא רק. בימים אלו דונה בונה מספר רחב של פרויקטי-מגורים חדשים בערים: קריית גת, עפולה, ראש העין, מודיעין ועוד. אם יש משהו שניתן לומר בבטחה על רוב הפרויקטים שלנו הוא שאנו משתמשים בריצוף פורצלן הנחשב יוקרתי ונעים למראה.

אם אתם משפחה גדולה שצורכת כמות נדיבה של חשמל ממספר רב של מכשירי חשמל – אבל לא רק, חשוב לנו לומר לכם שבדירות החדשות שלנו למכירה קיים חשמל תלת-פאזי X25A3.

המרפסות המפנקות שמעטרות את הדירות עושות הרבה מההבדל, אך לא פחות חשוב מכך או אפילו מאיכותם של תריסי-הגלילה-החשמליים היא העובדה שחדרי השירותים מכילים אסלות תלויות בעלות מכלי-הדחה סמויים, עניין שמאוד תורם לאסתטיקה הכללית של הנכס ואף מקל על ניקיון הרצפה באזורים רגישים אלו. חשבתם שזה נגמר באסלות תלויות? אז ככה: הדקור שתוכלו להפוך לשלכם – בחדרי האמבטיה אף הוא משמש תוסף נדיב למשוואת הרוגע שיוצרים חללי האמבטיה והשירותים בפרויקטי-המגורים שלנו כאן ב”דונה.

ברור כשמש שכלל הדירות למכירה שלנו באשקלון (ובשאר הארץ), הן בעלות ממ”דים העומדים בכלל התקנים לרבות בכל הנוגע לחלונות ולדלתות הממ”דים. ואם בממ”דים ובביטחון מדינת ישראל עסקינן, כקו מנחה אנו כאן ב”דונה” וממש כמו שאר עם ישראל, מאמינים כי כל אדם באשר הוא ירצה לחיות בשקט ובתחושת ביטחון. עד כמה שזה קשור לנכס שאולי בסוף תקנו – אנו חושבים שכל עוד הדירה מוגנת באופן המיטבי ביותר, הרי שאתם מוגנים ובשורה התחתונה אף תצליחו לשים ידכם על פיסת נוף בלתי נשכחת, מרחבים פתוחים, חיי קהילה כמו גם חינוך מעולה וזמין לילדיכם – ומבלי לקרוע את הכיס יש להוסיף.

אשקלון ממוקמת בחלקה הדרומי והחשוף יש לומר של מדינת ישראל. במהלך מבצע “שומר החומות”, העיר ספגה מטחים לא מעטים, אך שרדה ואף חזרה להיות מוקד של התעניינות נדל”נית עבור ישראלים רבים. לא משנה מה יקרה, העיר אשקלון תמיד מוכיחה את חוסנה, תוך שתושביה מזכירים שוב לכולם כמה מזמינה היא העיר בעתות שלום.

ניכר כי בשנים האחרונות חלה עלייה מסוימת בהיקף השכונות החדשות שנבנות בעיר; שכונות רבות נבנות ולמעשה מבוססות על דירות חדשות למכירה במחירים אפשריים. אבל מה באמת הופך את אותה דירה פוטנציאלית לכזו שממש תרצו לגור בה? אז ככה: כאשר מדובר בנו, כאן ב”דונה – חברה להנדסה ובניין”, חשוב מאוד לעמוד על עניין הסטנדרטים. הדירות החדשות למכירה שאנו בונים בפרויקט “אגמים” באשקלון מאובזרות באופן המיטבי ביותר- כך שהכניסה הטרייה לביתכם החדש תהא מלווה במקסימום נינוחות. אז שנרחיב במה מדובר?

אשקלון דירות למכירה: אלו אפשרויות תוכלו למצוא?

ככל ונוגע הדבר אלינו כאן ב”דונה – חברה להנדסה ובניין” , שכונת “אגמים” שבעיר אשקלון היא אחד הפרויקטים היפים ביותר שאנו בונים בארץ. למצוא דירות חדשות למכירה המציעות ארבעה חדרים , חמישה חדרים – ועוד דירות גן , דירות דופלקס פנטהאוז או דירות פנטהאוז – אינה משימה פשוטה, בייחוד כאשר אתם יודעים עמוק בפנים כי לדירה חייב להיות איזשהו ערך מוסף מסוים. זהו למעשה אחד הגורמים אשר הופכים את כלל משימת חיפושי-הדירה למורכבת יותר. החדשות הטובות בנושא זה הוא שכל עוד עושים דברים באופן מסודר ותעדים רשמים – ובכן, זה פשוט נעשה פשוט יותר, והרבה יותר נעים.

אם גם אתם נמנים על אלו אשר ממש לאחרונה החלו במסע החיפושים אחר דירה חדשה, ודאי תסכימו כי חייב להיות שם – בתוך כל ההתרחשות המרגשת הזו, גם ווידוא כי אכן התמכרתם לבריזה שזרמה בדירה המוארת והמרהיבה הזו בה זה עתה סיימתם סיבוב. זה חייב להיות זה או שפשוט תזרמו הלאה אל פרויקט המגורים הבא ברשימה שלכם.

אמרתם 'אשקלון דירות למכירה'? אמרתם שכונת "אגמים"

חשוב לדרוך בשכונת “אגמים” – אשקלון, בשביל להבין כמה רוגע ותחושת סיפוק ניתן לחוות לאחר עוד יום בעבודה שמסתיים בפנינת נדל”ן שגם איכשהו מתהדרת בקרבה יחסית לחוף של אשקלון. את כולנו מלוות מחשבות רבות כמו גם תהיות רבות ככל והדבר נוגע למסע החיפושים אחר דירות חדשות למכירה. אם גם בדו-שיח האחרון שלכם עלה המשפט: ‘אשקלון דירות למכירה, שוט!’ דעו כי אתם למעשה חלק מזרם לא מבוטל של תושבים-עתידיים-פוטנציאליים אשר יגורו בשכונת “אגמים” שבאשקלון.

אם שאלתם את עצמכם ‘אשקלון דירות למכירה – ומה עם חינוך וקהילה?’ אזי חשוב שתדעו כי מוקדי עניין, גינות ציבוריות, מתנ”סים , בתי ספר, גנים וכיו”ב ממוקמים קרוב לשכונה החדשה אותה מאכלסים ועוד יאכלסו מאות משפחות. אם גם אתם החלטתם כי אינכם עומדים לרכוש דירה במרכז או בצפונה של המדינה, כל שעליכם לעשות הוא לרדת מעט דרומה (או להצפין אם אתם גרים בנגב) ולבוא להתרשם ממבחר הדירות למכירה המוצעות בשכונת “אגמים”.

אנו כאן במשפחת “דונה” – דירות חדשות למכירה באשקלון, נשמח להעניק לכם סיור בדירה לדוגמה תוך הסבר מקיף של נושאים כגון: מפרט הדירה, עלותה ועוד המון דברים שחשוב לשאול קבלן לפני שנכנסים לדירה. נוסיף כאן מילה קטנה נוספת בנוגע להיותנו , כיום – בשנת 2021 חברה קבלנית אשר אף מתפקדת כחברה יזמית. עובדה זו מביאה עימה יתרונות חשובים ככל ומדובר במסע החיפושים שלכם אחר דירות חדשות למכירה באשקלון.

וכן, אם גם לכם עברה בראש המחשבה ‘אשקלון דירות למכירה’ , הרי שאתם ממש לא לבד, כאמור במאמר זה, אנו כאן ב”דונה” חווים עליה לא מבוטלת של קונים פוטנציאליים אשר מתעניינים בדירות למכירה בעיר אשקלון, ונשמח לראות גם אתכם בשכונת “אגמים” שכבר הפכה בית עבור ישראלים רבים.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.