מבתים פרטיים לדירות גן

מבתים פרטיים לדירות גן

אלו יתרונות קיימים בדירות גן ואיך כל זה התחיל?

דירות גן רבות נבנות בפרויקטי-מגורים שוקקי חיים – כאלה אשר ברוב המקרים מציעים לקהל- הקונים גם חיי קהילה מתפתחים, מרכזים מסחריים , סביבה ירוקה כמו גם קרבה יחסית למוסדות לימוד ולצירי תנועה מרכזיים (לפחות בחלק מהמקרים).

אז מתי למעשה החלו קבלנים לבנות דירות גן? בשנות השמונים חל שינוי מגמה; קבלנים אשר נהגו עד אז לבנות בניינים-משותפים על עמודים תוך ניצול השטח המשותף למטה עבור חניה וחצר לכלל הדיירים, הבינו כי טרנד חזק שככל הנראה כדאי לנצל לשם העלאת ערך הדירות קיים בערים כמו ניו-יורק, לונדון וערים אירופיות נוספות, וכי כדאי להצטרף לזרם מרכזי זה – ובכך למעשה לייצר הזדמנות שווה עבור קונים פוטנציאליים אשר לא בהכרח יכולים להרשות לעצמם קניית בית פרטי צמוד קרקע.

למעשה, הקבלנים הבינו כי גם בארצנו, קיימים קהלים אשר יכוונו דווקא אל דירות גן בניגוד לאופציות אחרות אשר עולות על הפרק. אותם קבלנים החלו להנהיג את השינוי תוך ייצור מצב Win-win

אם בעבר עוד היה ברור כי משאת-נפשם של רבים ממחפשי-הדירות הינה קניית בית פרטי , הרי שכיום כבר יודעים קונים פוטנציאליים רבים כי פתרון טוב יותר הינו דירת גן. בדרך כלל, מחירה של דירת-קרקע המשולבת בתוך פרויקט מגורים יהיה אטרקטיבי יותר מזה של בית פרטי צמוד קרקע.

דירות גן הן פינוק אמיתי; דמיינו שעת ערב מוקדמת, מספר פסיעות אל תוך חלל הסלון המעוצב שלכם, תיק-העבודה פשוט מחליק מהכתפיים או נשמט מכף-היד לאחר עוד יום מפרך, הסטת דלתות-המרפסת השקופות מביאה איתה משב-רוח רענן , העיניים נעצמות לרגע, והנה אתם בגינה ירוקה ומרגיעה משלכם! שם – בדיוק בנקודה בה אתם מתרעננים עם הרבה ירוק בעיניים ובריזה שאין לה תחליף, אתם יודעים  כי הבחירה בדירת גן הייתה שווה את זה.

דירת גן או לא דירת גן – לרוב, כך נתנהג כאשר זה על הפרק

  • קהל מחפשי-הדירות למכירה לרוב יחלוש על אתרי אינטרנט רבים על מנת להבין מה מציע כל פרויקט מגורים מעבר לשורת המחיר.
  • קהל מחפשי-הדירות למכירה אף יכתת רגליים לפרויקטי-מגורים רבים, דירות לדוגמה וכיו”ב.
  • קהל מחפשי-הדירות למכירה אף ישפוט כל נכס לגופו, בעוד כל נכס מגיע עם טבלת בעד ונגד משלו .
  • יש לזכור כי קניית דירה – סביר להניח שתהיה העסקה היקרה ביותר בחיינו, ולכן – דירת גן או לא דירת גן, חשוב מאוד שבתוך הליך קנייתה נגיע למסקנה כי זהו אכן הנכס הנכון – למעשה, הדירה שעונה לפחות על רוב הקריטריונים אשר הצבנו לעצמנו.

מחד גיסא , מתן מענה לקונים פוטנציאליים אשר אין באפשרותם לרכוש בית-פרטי צמוד-קרקע, ומאידך גיסא הכרה בפועל היוצא בדמות הגדלת מכסת הקונים ככלל – משרת טוב יותר את כולם כבר אמרנו?

מאז ועד היום נבנו בישראל פרויקטי-מגורים רבים אשר שילבו בנוף המקומי דירות גן רבות, ובכך תרמו לרווחת הקונים. ואם בדירות גן עסקינן, חשוב לציין כמה נקודות חשובות שלבטח תסייענה לכם לקבל החלטה:

  • אם כבר דירת גן, רצוי שהגינה בה תהיה בשטח של לפחות 50 מ”ר, כך תהנו יותר!
  • דירת גן אינה דירה כלואה (דירה עם כיוון אוויר אחד) אם הגעתם לאחת כזו, המחיר יהיה נמוך בכ-5% לעומת אותה דירה רק עם כיווני אוויר סטנדרטיים יותר.
  • הגנו על הכניסה לדירת הגן עם שערים חשמליים איכותיים מאלומיניום
  • דירות הגן שלנו – כאן בדונה בשוהם מציעות תמורות רבות , בתחומי-חיים רבים.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.