עירוב שימושים בעולם הנדל"ן

עירוב שימושים בעולם הנדל”ן

בנייה מעורבת שימושים

בשנים האחרונות חזרה המגמה של תכנון מרכזי מסחר ומשרדים שכונתיים ובניינים הכוללים עירוב שימושים, תוך נקיטת אמצעים טכניים מתקדמים למניעת הפרעות בין השימושים השונים.

לרוב, במדינת ישראל קודם נבנה מרכז העיר ורק עם התפתחותה התרחבה החוצה”, מציין סמנכ”ל הנכסים והשיווק של דונה שי נכסים, נתן מרבל. “במודיעין מדובר בתופעה הפוכה, שכן העיר הוקמה ב-2003, ורק בימים אלו נבנה מרכז העסקים החדש, שיכלול שדרה מרכזית, שמכילה מרכז תרבותי ומרכז מסחר לכל התושבים. זאת, בסמוך לבנייני מגורים שממוקמים לכל אורכה ושטחי תעסוקה”. חברת דונה מקימה בימים אלו שני בנייני משרדים שמיועדים לחברות היי-טק, המחפשות להתרחק מתל אביב בשל העלויות ובשל הפקקים האינסופיים.

לכתבה המלאה במוסף אקסטרה של אתר הארץ

 

פורסם ב- 15/05/2019

המונח עירוב שימושים נעשה מאוד פופולרי בעולם הנדל”ן, אבל אם עד כה דובר על בנייני מגורים שמכילים מרכז מסחרי ואולי גם בניין משרדים ליד, הרי שהיום מבקשים היזמים להרחיב את המנעד, וליצור עיר שלמה שמצריכה שימוש מאסיבי במעלית בלבד.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.