על דירות למכירה בקריית גת, על פסטורליות ועל מה שביניהן

על דירות למכירה בקריית גת, על פסטורליות ועל מה שביניהן

בימים אלה נבנה בקריית גת פרויקט הפרוש על פני שלושה מתחמים. המתחם צפוי לאכלס כאלף וחמש מאות משפחות חדשות המתעתדות למצוא בית חדש בעיר. הפרויקט משלב בתוכו מתחם של בניינים צמודי קרקע, מגדלים ומבני בוטיק. תמהיל הדירות מגוון מדירות 3 חדרים ועד דירות שישה חדרים מפוארות, דירות גן, פנטהאוזים ודופלקסים. כל זאת במיקום הטוב ביותר בכרמי גת החדשה.

כרמי גת מעניקה לדיירים את איכות החיים הנושקת לכפר – נוף ירוק, אווירה שקטה ופסטורלית המאפיינים את חבל לכיש המרהיב מכתיבה את הלך הרוח בשכונה. דירות חדשות למכירה בקריית גת בפרויקט כרמי גת של חברת דונה זו בעצם עסקת חבילה של אווירה שקטה ופסטורלית, נופים מחממי-לב וכר פורה לגידול ילדים. לא חסכו בשכונה במוסדות חינוך מתקדמים ותשתיות חדשות והכל עם סביבה אורבנית מודרנית מתחדשת. השכונה נבנית בסמוך לעורקי תחבורה ראשיים ולכביש 6, המאפשרים נסיעה לתל אביב בפחות מארבעים דקות. בשכונה תוקם גם תחנת רכבת ייעודית נוספת לזו שקיימת בקרית גת. למחפשים דירות חדשות בקריית גת, זוהי הזדמנות פז לרכוש נכס במפרט טכני גבוהה עם שלל יתרונות בשכונה חדשה המתפתחת מדי יום ויוצרת קהילה איכותית ושוקקת חיים.

דירות חדשות למכירה בקריית גת – איכות החיים שתשכיח מכם את הפקקים של תל אביב

אם בעבר עוד הייתה איזושהי התעקשות בקרב משפחות לנסות ולרכוש דירה בגוש דן, הרי שפרויקטי בינוי כדוגמת דונה בכרמי גת שינו את המשוואה; דירות גן בקריית גת , דופלקסים בקריית גת וגם דירות במספר חדרים משתנה, דירות גן 5 או שישה חדרים, דופלקסים, מיני פנטהאוזים בקריית גת ועוד. האזור הרגוע , הפסטורלי והמתפתח של דרום מזרח הארץ מהווה פנינת נדל”ן של ממש. חשוב לציין כי אם ממש לאחרונה התחלתם במסע חיפושים עבור דירת החלומות שלכם – דירה בה תטפחו את התא המשפחתי שלכם, הרי שדירות חדשות למכירה בקריית גת – הן לגמרי שיקול הגיוני.

מרגישים שדרוש לכם עוד מידע על דירות גן חדשות בקריית גת? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

 News 08 לכתבה המלאה באתר

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.