תקנון פעילות אתר

  1. כללי

1.1    תנאי השימוש שלהלן חלים על השימוש באתר www.dona.co.il או כל אתר אחר שהוקם/יוקם ע”י דונה, לבדה או ביחד עם אחרים, שאין לו תקנון ספציפי (להלן: “האתר“). למען הסר ספק, המונח “האתר” מתייחס לאתר על כל חלקיו ולתוכן האתר מכל סוג ומין שהוא, לרבות כל המידע והתוכן הכלול באתר, בין אם הוא גלוי למשתמשים ובין אם לאו. כמו כן, המונח “האתר” יתייחס גם לחלקים של האתר אשר הגישה אליהם נעשית באמצעות כתובות אחרות ושמות מתחם דומים.

1.2    השימוש באתר מעיד על הסכמת המשתמש לתנאי השימוש, כלשונם ובמלואם, ומהווה הסכמה בהתנהגות לתנאי השימוש. המשתמש מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בקפידה.

1.3    האתר מנוהל ומופעל על-ידי דונה חברה להנדסה ובניין בע”מ  (לעיל ולהלן: “דונה“).

1.4    הגישה לאתר והשימוש בו ובכלל זה בתכנים הכלולים בו ובשירותים השונים הפועלים בו כפופים לתנאים המפורטים להלן (להלן: “תנאי השימוש“) המסדירים את היחסים בין דונה לבין כל גולש/ת, צופה, משתמש/ת באתר או במידע המצוי בו ו/או מקבל/ת מידע ו/או שירות המפורסם באתר, במישרין או בעקיפין (להלן: “המשתמש/ת” או “המשתמשים“).

1.5    תנאי השימוש חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו ללא הבדל באמצעי התקשורת בו השתמש (כדוגמת טלפון סלולארי, סמארטפון, טאבלט וכיו”ב). כמו כן תנאי השימוש חלים על השימוש באתר בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

1.6    בתנאי השימוש המונחים “מידע” או “תוכן” או “תכנים” כוללים מידע מכל מין וסוג, לרבות כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור קולי (audio visual) או כל שילוב ביניהם וכן עיצוב, עיבוד, עריכה, הפצה ודרך הצגתם של התכנים לרבות (אך לא רק): תמונה, צילום, איור, הנפשה, תרשים, הדמיה, סרטון, קובץ קולי וכן כל אובייקט, תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר (format), פרוטוקול, טופס אלקטרוני, מאגר נתונים וממשק וכל תו, סימן סמל וצלמית (icon).

1.8    בתנאי שימוש זה “מחשב” – לרבות כל מתקן או אמצעי המאפשר גישה לתכנים באמצעות רשת האינטרנט, כגון: טלפון חכם (“סמארטפון”), מחשב לוח (tablet) וכד’.

1.9    תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים לנשים וגברים כאחד.

  1.    התכנים באתר והמידע המוצג בו

2.1    האתר בכללותו לרבות כל המידע המופיע בו והתוכנה העומדת בבסיסו, מוצעים למשתמשים כמו שהם (AS IS).

2.2    דונה עושה מאמצים כדי שהמידע הכלול באתר יהיה מדויק ומעודכן ואולם יתכן ותכנים מסוימים אינם שלמים ו/או ייתכן ונפלו טעויות טכניות ואחרות בתוכן מסוים, לרבות ברכיבי תוכנה. דונה לא תישא באחריות לנזק, הוצאה ו/או אובדן שיגרמו למשתמשים עקב טעויות ו/או אי דיוקים במידע כאמור.

2.3    ידוע למשתמש ומוסכם עליו, כי הגישה לחלקים מן האתר עשויה להיות מותנה ו/או מושפעת מהתקנת רכיבי חומרה תוכנה במחשבו, לרבות דפדפנים מסוימים ותוספים לאותם דפדפנים. המשתמש אחראי לברר ולהתקין כל רכיב תוכנה שיידרש לצורך השימוש באתר, על חשבונו ואחריותו. דונה אינה אחראית לרכיבי תוכנה אלה ולכל פגם בהם, ולכל טעות או אי התאמה בהצגת התכנים הנובעת מרכיבי התוכנה, מהתקנתם או מאי התקנתם. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הגישה לאתר ולתכנים והצגתם עשויה להשתנות בהתאם לתכונות החומרה, מערכת ההפעלה והתוכנה שבמחשב המשתמש ולהגדרותיהם. דונה אינה מתחייבת כי התכנים יוצגו בצורה מלאה ו/או זהה ו/או תקינה במחשבים שונים.

2.4    דונה מבהירה כי המידע המוצג באתר אינו מהווה המלצה, חוות דעת, יעוץ ו/או הצעה לרכישת מוצר ו/או יחידה בפרויקט כלשהו או למתן שירות וכל הסתמכות על המידע המוצג באתר הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש ודונה לא תישא באחריות כתוצאה מהסתמכות המשתמש על המידע ו/או למידת התאמת המידע לשימושו של המשתמש ו/או לצרכיו.

2.5    אין בתשדורת מידע לאתר או ממנו כדי ליצור בין המשתמש לבין דונה יחסים משפטיים כלשהם, למעט חובותיו המשפטיות של המשתמש כמפורט בתקנון זה. זכויות הצדדים הן אלו המפורטות בתנאי שימוש אלו, ואין בשימוש באתר או בתשדורת כאמור כדי להקנות כל זכויות נוספות.

2.6    ככל שמוצגים באתר מחירים של יחידות, נכסים או שירותים, המחירים המוצגים באתר הם מחירים מינימליים (“החל מ-“) לאותו סוג יחידה, נכס או שירות, ואינם כוללים בהכרח כל תוספת, אביזר, או שירות משלים, אשר עשוי להיות קשור אליהם. דונה שומרת על זכותה לעדכן או לתקן את המחירים ואינה מחוייבת לכל מחיר שהוצג באתר.

2.7    ככל שבאתר מוצגים תוכניות של פרויקטים, יחידות בפרויקטים, מפרטים, תמונות היחידות והפרויקטים ו/או הדמיותיהם – אלה מוצגים באתר לצורכי המחשה בלבד, הן אינן זהות בהכרח לתוכניות המחייבות והמשתמש אינו יכול להסתמך עליהן. מובהר, כי אך ורק התוכניות המצורפות להסכם שנחתם על ידי דונה מחייבות את הצדדים להסכם כאמור.

2.8     עוד מובהר, כי תוספות, אביזרים, רהיטים, או השלמות למוצרים, נכסים או שירותים, המוצגים בתמונה, הדמיה או תוכניות, מוצגים לצורך המחשה והדגמה בלבד ואינם מהווים חלק מן המוצר, הנכס או השירות או המפרט שלו. רק המפרט אשר נכלל בהסכם שנחתם על ידי דונה יחייב את הצדדים להסכם כאמור.

2.9    במידה ותתגלה אי התאמה ו/או סתירה בין התוכן באתר לבין מידע הקיים במסמכיה הרשמיים של דונה במשרדיה – יחשב כנכון המידע הנמצא במסמכים הרשמיים במשרדי דונה או בהסכם המכר בין הצדדים, ככל שקיים.

2.10    דונה רשאית להגביל לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא התראה וללא צורך בהודעה את הגישה לאתר או לחלקים ממנו לסוגי משתמשים שונים ו/או ללקוחותיה ו/או לחלקם ו/או להתנות את הגישה אליהם למשתמשים שירשמו באתר או שיאשרו את הסכמתם לתנאים מיוחדים מסוימים.

2.11 באתר עשויים להופיע קישורים לאתרי אינטרנט שאינם מופעלים על-ידי דונה (להלן: “קישורים“). הקישורים מוצגים לנוחות המשתמש בלבד ואין לדונה שליטה על אתרים אלה ואין היא נושאת באחריות לתכנים המופיעים בהם. אין בהכללת הקישורים באתר כדי להעיד על תמיכה בתוכן המוצג באתרים אלו או על כל קשר אחר לאתרים אלו או למפעיליהם. דונה אינה מתחייבת לתקינות הקישורים או לכך שקישורים אלו מכוונים לאתרים אשר אליהם מתיימר כל מצביע אלקטרוני לקשר. דונה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים.

  1.    חובות המשתמש

3.1    המשתמש מתחייב שלא לבצע פעולות באתר העלולות להגביל או למנוע מאחרים שימוש באתר, ושלא להשתמש באתר באופן שאינו תואם לכל דין, לרבות כל שינוי או מחיקה של מידע או תוכן.

3.2    המשתמש מתחייב שלא לבצע על פעולה המהווה זיוף, התחזות, הטעיה או הונאה.

3.3    המשתמש מתחייב שלא לעשות כל שימוש מסחרי במידע ובתוכן שבאתר, או בכל חלק מהם.

3.4    המשתמש מתחייב לשפות ולפצות את דונה מיד עם דרישתה בגין כל נזק, ישיר או עקיף ו/או כל הוצאה שתגרם לדונה בקשר לתביעה ו/או לדרישה הנובעת משימוש באתר, לרבות כל פעולה המנוגדת לתנאי שימוש אלה או להוראות כל דין ולרבות בגין כל תוכן מפר שהמשתמש יפרסם באתר.

3.5    המשתמש מסכים כי, מבלי לפגוע בכל זכות אחרת של דונה, במקרים בהם דונה תחשוש כי השימוש של המשתמש אינו מתיישב עם הוראות תנאי השימוש ו/או כל דין, תהא דונה רשאית לבצע כל פעולה אשר תמצא לנכון לנקוט כדי להגן על קניינה ו/או על זכויותיה ועל זכויות משתמשים אחרים ובין היתר, למנוע מהמשתמש גישה לאתר ולתעד ו/או להתחקות אחר השימוש של המשתמש באתר. כן מובהר, כי דונה עשויה להעביר פרטים לגבי זהות המשתמש ולגבי פעולות שביצע באתר לצדדים שלישיים, לרבות במקרה שבו הצדדים השלישיים יוכיחו, להנחת דעתה של דונה, כי הינם נפגעים מפעילותו המפרה של המשתמש.

  1.    זכויות יוצרים ומדיניות הפרטיות

4.1    האתר בכללותו והמידע המופיע בו, לרבות תוכנו (ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל – גם עיצובו, יישומי התוכנה שבו, השמות וסימני המסחר וכל פרט אחר המופיע בו או גלום בו), הינם קניינה הבלעדי של דונה או של צדדים שלישיים שהתירו לדונה להשתמש בהם והם מוגנים על ידי הדין, לרבות חוקי מדינת ישראל, אמנות בינלאומיות ודיני מדינות זרות. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הזכויות בכל סימן מסחר של דונה יוותרו בבעלותה הבלעדית והמשתמשים אינם רשאים לעשות בו כל שימוש.

4.2    המשתמש מתחייב לנהוג על פי הדינים והאמנות הנ”ל ונאסר עליו לגרום לכל שינוי או סילוף במידע, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור או להשכיר כל חלק מן המידע הכלול באתר ו/או לעשות שימוש בשמות ובסימנים המסחריים המוצגים באתר, ללא הסכמתה של דונה בכתב ומראש.

4.3דונה מייחסת חשיבות רבה לשמירה על פרטיות המשתמשים באתר. מדיניות הפרטיות של דונה מפורטת באתר זה והיא מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה. הואיל ומדיניות הפרטיות יכולה להשתנות מעת לעת, מומלץ למשתמש לחזור ולקרוא את מסמך המדיניות מפעם לפעם. השימוש באתר מהווה אף הסכמה למדיניות הפרטיות.

  1.    הוראות שונות

5.1    דונה רשאית בכל עת להכניס שינויים באתר, להסיר כל חלק מהאתר ולהוסיף לו, מעת לעת, על-ידי עדכון האתר, וכן להפסיק ולהתחיל את פעילות האתר, לסרב להעניק גישה לאתר או לחלקים ממנו לכל משתמש והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של דונה וללא התראה מוקדמת ולמשתמש לא תהיה כל טענה כלפי דונה בקשר לכך. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, דונה אינה מחויבת לשמור את המידע והתוכן של האתר, בין אם מקורו בדונה ובין אם מקורו במשתמשים או צדדים אחרים, והיא רשאית למחקו.

5.2   השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד. דונה אינה נושאת בכל אחריות או חבות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתכולת האתר. דונה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אגבי עקב גישה לאתר והשימוש בו או עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר, בין בעילה חוזית ובין בעילה נזיקית. דונה אינה אחראית לכל נזק לרבות בשל נגיף-מחשב (“וירוס”), תכונות עוינות הידועות כסוס טרויאני, תולעים (Worms) , ואנדלים (Vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications), רוגלות או יישומי תוכנה למיניהם לציוד המחשב של המשתמש או לכל רכוש אחר של המשתמש, שיגרמו בשל גלישה או שימוש באתר ובכלל זאת, בשל הורדת מידע המאתר.

5.3     במידה ויקבע שתנאי כלשהו מתנאי השימוש אינו תקף או שאינו בר אכיפה, אזי התנאים שתוקפם נשלל או שאינם ניתנים לאכיפה ייחשבו כאילו הוחלפו בתנאים תקפים הניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את משמעות וכוונת התנאים המקוריים ואילו יתר תנאי השימוש ישארו בתוקפם.

5.4    דונה רשאית להמחות את זכויותיה והתחייבויותיה לפי תנאי שימוש אלה, או כל חלק מהן, לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה מצד דונה לפרסם את דבר ההמחאה, כאמור, באתר.

5.5    כל הפעילות באתר וכל הקשור והכרוך בה, לרבות תנאי השימוש, יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לאתר ולשימוש בו ולתנאי השימוש תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב, ישראל.

5.6    דונה שומרת על זכותה להכניס שינויים בתנאי השימוש בכל עת, לפי שיקול דעתה, וללא התראה מוקדמת וכל שינוי בתנאי השימוש יכנס לתוקפו מיד עם פרסומו באתר, במסגרת תנאי השימוש, אלא אם נקבע אחרת. באחריות המשתמש/ת לבדוק ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש.

5.7   בעצם השימוש באתר, המשתמש מביע הסכמתו לכך שהמידע אשר מסר באתר עשוי יהיה להישמר במאגרי מידע של החברה ולשמש לצורך התאמת המידע באתר ספציפית למשתמש וכן לצורך החלטה בדבר מתן שירותים למשתמש בעתיד על ידי החברה. מוסר המידע מצהיר בזאת כי ידוע לו כי החברה עשויה להפעיל תוכנות הצוברות מידע על פעילותו באתר ומנתחות אותה, לצורך התאמה טובה יותר של השירות לצרכיו, ואין לו התנגדות לכך.

5.8   החברה רשאית לאסוף וכן לעשות שימוש במידע שנמסר על ידי המשתמש במועד ההצטרפות ו/או במידע אשר הצטבר אודות המשתמש, לרבות במהלך השימוש באתר, על מנת לשפר, להעשיר או לשנות את האתר, וכן על מנת לעדכן את המשתמש באשר לשירותים המוצעים על ידי החברה. בנוסף, רשאית החברה לעשות שימוש במידע למטרות שיווקיות וסטטיסטיות, לצרכיה הבלעדיים. מובהר ומוסכם על המשתמש כי בעת שימוש ו/או רישום לאתר, תהיה רשאית החברה לשתול במחשב המשתמש קבצים המאפשרים לחברה לזהות את הגולש בעת הגלישה (Cookies). הסרת הקבצים אלו תעשה באמצעות הדפדפן בו משתמש המשתמש ועל פי הוראות יצרן הדפדפן.

5.9    כל שאלה או בעיה הקשורה לאתר או לתנאי השימוש בו וכן בכל הצעה לשיפור או המלצה יש להפנות ל: . [email protected]

5.10    שימושו של המשתמש באתר מהווה הצהרה ואישור מטעמו, כי קרא את תקנון זה, הבין את תוכנו, והסכים להוראותיו. המשתמש מוותר בזה מראש ולא יהיה רשאי לבוא בכל טענה ו/או דרישה כנגד דונה או מי מטעמה ביחס לנושאים המוסדרים בתקנון זה.