התחדשות עירונית בת ים
התחדשות עירונית בת ים

התחדשות עירונית בת ים

פינוי בינוי והתחדשות עירונית הם שני נושאים שמעסיקים יזמים, עורכי דין, קבלנים ותושבים פרטיים כאחד. עם זאת, כל פרויקט התחדשות עירונית התחדשות עירונית בת ים או בכל עיר אחרת – כולל תהליכי בינוי שונים. התחדשות עירונית בבת ים – קראו כאן.

באופן כללי ומבלי להתייחס לפרויקטים כמו תמ”א 38 2, פרויקטים של התחדשות עירונית עוסקים בהריסת מבנים לצורך שיקום ובנייה מחדש, שיפור הבטיחות ושיפור המרקמים הכלליים של ערים ורחובות. רגע לפני שנעמיק בפרויקטים ספציפיים באזורי בת ים והמרכז, הנה כמה מהיתרונות של התחדשות עירונית בת-ים.

יתרונות התחדשות עירונית בת ים

בעוד שתהליכי פינוי בינוי מתייחסים בד”כ לתמ”א 38 2 וכוללים את ההריסה של מבנים ואפילו רחובות שלמים לצורך בנייה מחדש, תהליכי התחדשות עירונית לא בהכרח יכללו את כל הנ”ל. בסופו של דבר, התחדשות עירונית מהווה תהליך של שיפור, שיקום ופיתוח מחדש של אזורים עירוניים קיימים ובד”כ ישנים. תהליכים אלו כרוכים בטיפול בסוגיות של שיקום מבנים מסוכנים, פיתוח מוסדות שונים כמו מבני מתנ”ס וכן טיפול בסוגיות כלליות וחברתיות המעכבות את הצמיחה והשגשוג של בת ים.

יתרונות פינוי בינוי שחשוב להכיר

בעוד שאחד היתרונות העיקריים של התחדשות עירונית הוא שיקום וחידוש של אזורים מוזנחים, ישנים, נטושים, היתרונות של פינוי בינוי הם קצת אחרים. בראש ובראשונה, פינוי בינוי נועד על מנת להקנות לבניינים את היכולת לעמוד בפני רעידות אדמה והפגזת טילים. לכן, במקרים רבים, פינוי בינוי יהיה מיועד עבור מבנים אשר נבנו לפני שנות ה-80 ואינם כוללים ממ”ד. ברוב המקרים, תהליכי פינוי בינוי מתייחסים לפרויקטים מסוג תמ”א 38 2 הכוללים את הריסת הבניין וכן בנייה מחדש על אותו השטח. היתרון העיקרי בפרויקטים אלו הוא הוספת ממ”ד, אך גם הגדלת הדירה, הוספת מרפסת, חדר נוסף וכו’.

דירות למכירה – פרויקטים של דונה בערים בארץ

נשים לרגע בצד את הנושא של התחדשות עירונית בת ים, כדי לדבר על דירות למכירה בפועל. אם אתם בחיפושים אחרי דירות למכירה, חברת דונה מחזיקה במספר פרויקטים שכדאי לפנות בשבילם את שישי בצוהריים ולהגיע לראותם. למשל, פרויקט דונה בעפולה הירוקה, שמצליח לקחת אדריכלות ואסתטיקה כללית כמה צעדים קדימה. עם סביבה צומחת להפליא ומפרטי דירות פרמיום, תוכלו למצוא בפרויקט הנ”ל דירות גן וגג, 2 מבני בוטיק, דירות 4 – 5 חדרים, דירות עם כניסות פרטיות ועוד.

לסיכום, איתור הפרויקט הנכון הוא המפתח!

בסופו של דבר, חשוב לאתר את הפרויקט הנכון אם מעוניינים להיכנס לעולם הנדל”ן. בין אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם הנדל”ן מטעמי השקעה, יזמות או מטעמים פרטיים של רכישת דירה, מומלץ בשלב הראשון לנסות להתרשם מכמה שיותר פרויקטים שונים כדי לקבל אומדן מסוים על הכיוון שהכי מושך אתכם כלכלית ואישית.

לכן, ההמלצה היא להתחיל לא רק עם חיפוש פרויקטים וטיולים ברחבי הארץ, אלא גם בפגישת ייעוץ עם מומחי נדל”ן. בכל מקרה בו אינכם בטוחים מה הצעד הנכון עבורכם, זכרו שכל תהליך חייב להתחיל בעצה הנכונה ==> קבלן כעת ייעוץ מאת צוות דונה – הבית שלכם לנדל”ן בבת ים וברחבי הארץ.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.