פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

עם הביקוש מצד אחד ההולך וגובר לדיור בר השגה, ומצד שני עם מחירי הנדל”ן הגבוהים בישראל בשנים האחרונות, יזמים בימינו תמיד מחפשים דרכים לבנות דירות. ורגע לפני שמתחילים בפרויקט פינוי בינוי ירושלים או בכל עיר אחרת, חשוב להכיר את היתרונות הכרוכים בתהליכים אלו.

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.

מה כולל פינוי בינוי בירושלים?

כאשר מדובר על פינוי בינוי ירושלים או בכל עיר אחרת בארץ, למעשה מתכוונים ברוב המקרים לפרויקטים מסוג תמ”א 38. ליתר דיוק, תמ”א 38 מסוג 2. פרויקטים אלו אינם דומים לתהליכי התחדשות עירונית, מכיוון שבמהלך פינוי בינוי מבצעים בד”כ הריסה מוחלטת של מבנים נתונים. זאת, בשונה מהתחדשות עירונית אשר כוללת את שיפור ושיקום מרקם העיר ובניינים.

יש לציין, תהליך זה של פינוי בינוי בדרך כלל כרוך בקבלת אישורים והיתרים הכרחיים מהעירייה והרשויות המקומיות, כאשר זה כשלעצמו, עשוי להימשך חודשים ועד שנים. בסה”כ, פרויקטים של פינוי בינוי בירושלים, כמו בכל עיר אחרת, יכולים להימשך בין כ-3 – 10 שנים ומעלה, כך שחשוב להתאזר בסבלנות.

מהם יתרונות פינוי בינוי בירושלים?

ישנם לא מעט יתרונות אשר טמונים בתהליכי פינוי בינוי בירושלים, כאשר היתרונות העיקריים הם קבלת דירה חדשה, גדולה יותר, כוללת ממ”ד ולפיכך ממוגנת מפני רעידות אדמה והפגזות טילים חלילה. מעבר לכך, ככל שברחוב מסוים ובערים השונות מבצעים יותר פרויקטים של פינוי בינוי, ככה הערך של הנכסים עולה.

לא פעם, פרויקטים של פינוי בינוי יכולים לכלול גם סלילת תשתיות כמו כבישים, שיפוץ של רחובות ופארקים ציבוריים, יצירת מרחבים ירוקים, בניית מוסדות חינוכיים ותרבותיים ועוד. זאת, כחלק מההתחייבויות של הקבלנים לעירייה כאשר הם מתחייבים לפנות ולבנות בנייני מגורים. לכן, בפרויקטים מסוימים של פינוי בינוי הערך של כלל האזור עולה בשוויו.

דונה – פרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית

חברת דונה עוסקת בפרויקטים אקסקלוסיביים של פינוי בינוי ירושלים, דרך פרויקטי בוטיק ועד לפרויקטים של התחדשות עירונית מקיפה הכוללת את שיפור מרקם פני העיר, פארקים ציבוריים, בניית מוסדות תרבות וחינוך ועוד. הכירו למשל את:

  • פרויקט דונה אקסקלוסיב רמת בית שמש, בו תמצאו נופים פסטורליים ומטריפי חושים לצד מבני בוטיק, דירות 4 – 6 חדרים, גישה לכבישים עוקפים בית שמש וחוויית קהילה איכותית במיוחד. פרויקט זה כולל את הבנייה של דירות מגורים בסגנון בוטיק, עם מרפסות מרווחות ומרחבים ירוקים.
  • דונה בחריש הינו פרויקט הממוקם בצמוד לכביש 6, כאשר כלל הדירות בפרויקט מתוכננות בקפידה יתרה ובהתאמה מלאה למשפחות. הדירות מרווחות ובעלות תכנון מתקדם, כמו גם מפרט עשיר וזמן אכלוס גמיש.

לסיכום, אפשר להגיד שכל עסקה בתחום של נדל”ן חייבת להתחיל בקבלת ייעוץ הולם, ועדיף שהייעוץ יגיע ממומחים בתחומם. אם אינכם בטוחים כיצד הצעד הבא שלכם אמור להיראות, צרו קשר כעת עם צוות דונה לקבלת מידע נוסף, הכוונה או ייעוץ נדל”ן ללא התחייבות.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

התחדשות עירונית ירושלים

התחדשות עירונית ירושלים

ישנם פרויקטים מסוגים שונים אשר מוגדרים כפרויקטים של התחדשות עירונית, כאשר אלו באים לידי ביטוי בחידוש מרקם המגורים הכללי של האזרחים. המטרה בפרויקטים אלו היא לחזק מבנים לשדרג שכונות מגורים, לחדש כבישים סלולים, בתי ספר, פארקים אזוריים ועוד. תחדשות עירונית בירושלים; מהו הפרויקט, מהם יתרונותיו ומה תשוב לדעת? – קראו כאן.