איך רוכשים דירה במודיעין

איך רוכשים דירה במודיעין

איך רוכשים דירה במודיעין

מודיעין המרהיבה סקרנה זוגות צעירים ומשפחות רבות בשנים האחרונות. מודיעין הפכה לאחת מהערים עם הצמיחה המהירה בישראל. הקרבה למוקדי העבודה והבילוי בתל־אביב, ראשון לציון והשפלה, הקרבה לעיר הבירה ירושלים ואיכות החיים משכו משפחות רבות לעיר. לפני שבע עשרה שנים היא התאחדה עם המועצה האזורית מכבים־רעות והן הפכו יחד למתחם אחד שוקק חיים.

בניגוד לערים האחרות במרכז, שבהן שטחי המסחר והמשרד התערבבו עם אזורי המגורים, העיר מודיעין תוכננה מראש במטרה להעניק ליושביה מרחבים ירוקים במתחמי המגורים, מרכזי העסקים והמסחר הראשיים. כל המבנים בה הוקמו בשני העשורים האחרונים, ולכן היא מציעה ליושביה דירות חדשות ומאובזרות. הנוף שממנו נהנים תושביה הוא שדות מוריקים ועצי יער בן שמן הסמוכים והאווירה בעיר – מרגיעה ופסטורלית.

הפרויקטים בעיר מודיעין

בעוד התושבים בערים במרכז כמו תל אביב ור”ג סבלו מקשיים רבים בקבלת אישורי בנייה, הפרויקטים הנבנים במודיעין מלאו את העיר. שכונות חדשות נבנו והפכו לבית לקהלים מסוגים שונים. ניתן למצוא שכונות דתיות המציעות אורח חיים מסורתי, בתי כנסת ובתי ספר, לצד פארקים נעימים לכל המשפחה. שכונות אחרות מתאפיינות דווקא בקהל חילוני צעיר הנהנה מהבנייה המרווחת והנעימה המאפשרת לשבת על המרפסת ביום קיץ חמים, לישון בחדרי שינה מרווחים וליהנות מאיכות חיים בעיר מיוחדת במינה המשלבת קצת מכל העולמות.

כל בניין הפך לקהילה קטנה, שבה השכנים הם גם החברים. מקום שבו אפשר להכיר משפחות נוספות ולגדול באווירה נעימה של שיתוף ואחווה. אותה אווירה שהיתה מאפיינת את השכונות הישנות בשנות השמונים והתשעים.

פרויקט דונה במודיעין

בשכונת מורשת תמצאו את פרויקט דונה CROWN פרויקט בנייה חדש במודיעין. הפרויקט מתפרס על 16 מתחמים שונים בשכונת מורשת ומהווה בעצם את רוב השכונה. כל מתחם מעוצב כמקבץ בניינים הנושקים זה לזה, בגבהים שונים לפי הטופוגרפיה, גדלים שונים של דירות וקומת פנטהאוז מפנקת. אם אתם מחפשים דירה מרווחת בעלת גימורים ברמה גבוהה תוכלו לרכוש דירות מחברת דונה המתמחה בבנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. דונה מיישמת את שיטות הבנייה החדישות כדי להעניק לדיירי הבניין את איכות החיים הטובה ביותר, כאשר לכל דירה יש מרפסת שמש מיוחדת הפונה לכיוונים שונים בהתאם למיקום הדירה.

מאפיין נוסף שהופך את שכונת מורשת למקום מושלם למגורים הוא הנגישות הגבוהה לכל צירי התנועה הראשיים כמו כביש מספר 1 וכביש 431. אם אתם מעוניינים לצאת לעבודה ולהגיע תוך זמן קצר לתל־אביב או לירושלים תוכלו לעשות זאת ישירות מתוך הכבישים הפנימיים היוצאים מהשכונה. מאחורי הבניינים מפתיעים אתכם המרחבים הירוקים של הפארק הסמוך.

הקבלנים מציעים כיום את כל הדירות הנוחות בגדלים של ארבעה, חמישה ושישה חדרים. בנוסף תוכלו למצוא דירות גג ודירות מיני פנטהאוז, דירות גן בקומות הראשונות וכל זאת בארבעה מתחמים שונים בפרויקט הנבנה על ידי החברה.

האבזור של כל דירה ודירה מוקפד וכולל חיפוי קרמיקה מרשימים, מנגנון חשמלי לתריסים בדירה, רשתות בכל החלונות (למעט ממ”ד), זכוכית בידודית בחלונות ודלתות (למעט ממ”ד וחדרים רטובים) והכנה למזגן עילי ביחידת ההורים בדירות בנות 6 חדרים. ככל שהדירה גדולה יותר היא מאובזרת על ידי הקבלן במפרט מפנק יותר כמו שיש קיסר בארבעה גוונים שונים לבחירתכם ופינוקים נוספים. כל רוכש דירה במתחם מקבל שובר לשדרוג הנכס לבית חכם במחיר מוזל.

מומלץ גם כדירה להשקעה

רבים המחפשים דירה חדשה במודיעין לצורך השכרה כנכס מניב. הדירות החדשות בפרויקט CROWN יהפכו להיות הפנינה שבכתר. הנגישות הרבה לכבישים הראשיים, הדירות המאובזרות והמרווחות והתחושה המפנקת של דירה חדשה לחלוטין, מבדלות את הנכסים בפרויקט והופכות אותם למקום שבו כל משפחה תרצה לשכור דירה במודיעין.

לסיכום, אם אתם רוצים להרגיש שוויתרתם על חווית המגורים במרכז אך אינכם מעוניינים לוותר על סטנדרטים גבוהים במרכז הארץ, מודיעין היא העיר שתוכל לתת לכם מענה לכל משאלות ליבכם. אם אתם מחפשים דירה למכירה מומלץ לשקול לקנות נכס בפרויקט חדש ישירות מהקבלן, וליהנות מתנאי מימון נוחים ומנכס איכותי במיוחד הנבנה על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.