בואו להתאהב בכרמי גת

בואו להתאהב בכרמי גת

פורסם באתר ישראל היום ב-  30.12.20

בימים אלה נבנית בכרמי גת פנינת נדל”ן יוקרתית בסביבה ירוקה ופסטורלית שהופכת לביתן של מאות משפחות חדשות וצעירות. השכונה החדשה נבנית מן היסוד, ועומדת לשנות את פניו של האזור מהקצה אל הקצה. הכירו את דונה בכרמי גת, פרויקט המשלב מגורים איכותיים, נוף ואיכות חיים ברמה גבוהה לכל המשפחה

קריית גת כולה מתרחבת ומתפתחת כיום עם מוסדות חינוך, תרבות, קניות ומתנ”סים מובילים. בנוסף, ניתן למצוא מקומות עבודה רבים בעיר כמו “אינטל”, HP INDIGO, אוסם, תאגיד נסטלה, אורדע , קורנית דיגיטל ו”אלקטרה” ומעסיקים פרטיים המציעים שלל משרות. לא צריך לנסוע רחוק ואפשר להישאר קרובים למשפחה. בנסיעה קצרה של דקות ספורות ניתן לאסוף את הילדים מבית הספר, לנסוע לעבודה ולחזור בזמן לחוגים ולשאר הפעילויות. בתקופה זו יש תנופת בנייה בכרמי גת, מתחם העבודה של קריית גת עומד להתרחב לכיוון הדרום־מזרחי של העיר, ולשרת מגוון רחב של עובדים. למעשה, המקום הופך להיות שלוחה של המרכז שוקק החיים בישראל.

לכתבה המלאה באתר ישראל היום

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.