דירות חדשות למכירה בעפולה - גלו את עפולה מחדש

דירות חדשות למכירה בעפולה – גלו את עפולה מחדש

דירות חדשות למכירה בעפולה – בירת העמק

אם מגורים בצפון נשמעו בעבר כמו פתרון לא משתלם במיוחד, היום כבר ברור שלא כך הדבר. העיר עפולה התפתחה בצורה יוצאת דופן בשנים האחרונות, וכיום היא מצדיקה בהחלט את הכינוי שלה – בירת העמק. העיר משלבת את השקט והפסטורליות המרגיעה של אזור הצפון, תוך גישה נוחה לצירים מרכזיים וערים מרכזיות שבהן יש שלל מקומות עבודה, כמו העיר חיפה ומרכז ההייטק התוסס של יוקנעם. בשכונה החדשה בעיר עפולה הירוקה הוקם פרויקט בנייה מרשים של חברת היזמות והנדל”ן דונה, שבו תמצאו מגוון רחב של דירות חדשות למכירה בעפולה המתאימות למשפחות צעירות.

אם עד לפני שנים מספר עדיין הייתה קיימת התנגדות מה בקרב זוגות צעירים לעבור לאזור הצפון, הרי שהדירות החדשות למכירה בעפולה עשו את שלהן – ולא רק דירות חדשות למכירה בעפולה – אלא באופן גורף, קיימת

מגמה חיובית בקרב צעירים של העתקת מגורים או רכישת דירה מקבלן באזור עפולה והצפון.

קניית דירה היא תמיד שלב מרגש בחיים בין אם מדובר בדירה ראשונה או בין אם מדובר בדירה שנייה. רכישת דירה היא רגע מכונן בחיינו ובעל משמעות גדולה, שכן לרוב היא מתלווה גם להרחבת הקן המשפחתי. לצד ההתרגשות הגדולה, יש לא מעט החלטות שצריך לקבל אודות הדירה החדשה כדי שצעד זה יהיה המיטבי ביותר עבורנו. בשנים האחרונות, יותר ויותר משפחות צעירות מגלות את המגורים בצפון הארץ הכוללים שלל יתרונות מלהיבים ונפלאים, הנה כמה פרטים שכדאי לכם לדעת.

עפולה הירוקה – אם כבר דירה חדשה בעפולה אז כזו עם גישה מרבית לתשתיות

שכונת עפולה הירוקה היא שכונת חדשה לגמרי בעיר, הנמצאת באזור נעים ושליו בצפון־מערב עפולה. לצד תחושת הקהילתיות והפרטיות שמעניקה השכונה, היא מספקת גם גישה מהירה ונוחה לאזורים השונים בעיר והחוצה ממנה. כביש עוקף עפולה החדש, צפוי להקל משמעותית על עומס הכבישים על אף הגידול באוכלוסייה באזור.

תחנת רכבת העמק תאפשר לעובדים בחיפה גישה לעיר בתוך כעשרים דקות מבלי להיאלץ מהמגיעים לעיר לנסוע בכבישים. הרכבת מעניקה גם גישה נוחה לשאר חלקי הארץ ללא שום בעיה. עיריית עפולה ממשיכה לפתח את תשתיות השכונה גם היום תוך הקמה של מוסדות תרבות ומוסדות לימוד חדשים עבור כל הגילאים, פארקים ירוקים ועוד.

התשתיות הללו הן אלה המאפשרות לזוגות צעירים ליהנות מדירה חדשה בעפולה תוך גישה למגוון תחומי תעסוקה.

באזור עמק יזרעאל ישנם גם מגוון מפעלי תעשייה מסחריים המספקים פתרונות תעסוקה נוספים. מפעלים רבים הוקמו באזור התעשייה אלון תבור והוא מספק תעסוקה לתושבים רבים בעפולה והסביבה, כך שעצם השיקול לקנות דירה חדשה בעפולה הינו מובן ומציג יתרונות רבים.

קצת על דירות חדשות בעפולה ועל הפרויקט של דונה בעפולה הירוקה

כחלק מהצמיחה המהירה של העיר נעשית בנייה ענפה המספקת מגוון סוגים של דירות למכירה בעפולה כולה. אך שכונת עפולה הירוקה ייחודית בכך שהיא מאופיינת בבנייני בוטיק נמוכי קומה או במבנים צמודי קרקע המאפשרים לכל משפחה לחיות בתחושת מרחב. פרויקט הבנייה של דונה בעפולה מציע לרוכשים מגוון סוגים של דירות המתאימות לצרכים השונים ולכמות הנפשות שיש במשפחה.

 

בפרויקט ישנו מתחם דירות גן־גג שבו יש שני מבנים הכוללים שתי דירות גג ושתי דירות גן בעלות כניסות פרטיות לגמרי. בדירות מותקנת מערכת בית חכם מתקדמת לצד בנייה מקצועית מחומרי הגלם הטובים ביותר. לצד מתחם הדירות גן־גג, ישנם בניינים בני חמש קומות הכוללים מגוון דירות בעלות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. גם בבניינים אלו תוכלו למצוא דירות גן, דירות בעלות מרפסות מרווחות ודירות פנטהאוז יוקרתיות גדולות יותר. כל הדירות בבנייני הבוטיק כוללות מערכת בית חכם ובנייה מתקדמת, כמו הכנה לקולנוע ביתי, אסלות תלויות עם הדחה נסתרת, מקלחת הורים עם ראש גשם ועוד.

דונה היא חברת יזמות ובנייה בעלת ותק של שלושים שנה בתחום, ומאחוריה עומדים שלל פרויקטים של בנייה באזורים שונים בארץ. החברה חרטה על דגלה לשרת את לקוחותיה במקצועיות חסרת פשרות תוך מתן יחס אישי ואמין ופרויקט דונה בעפולה הירוקה אינו נופל מרמת השירות שניתן בעבר בחברה.

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.