דירה להשכיר בשוהם - אבן שוהם נט

דירה להשכיר בשוהם – אבן שוהם נט

פורסם בתאריך: 30/04/2019 17:08

חברת “דונה” זכתה במכרז של דירה להשכיר לבניית 90 יח”ד בשוהם תמורת 52.5 מיליון ₪, 30 דירות בפרויקט מיועדות להשכרה ארוכת טווח בשכר דירה מופחת, לזכאים “חסרי דירה” בשוהם.

בתום הליך מכרזי שנערך בחודשים האחרונים, הודיעה ועדת המכרזים המשותפת של דירה להשכיר ורמ”י כי חברת דונה זכתה במכרז “דירה להשכיר בשוהם” .

החברה תשלם תמורת המגרש סך של 52.5 מיליון שח כולל פיתוח.

מדובר בפרויקט המהווה חלק משכונה הכוללת  1,500 יח”ד ביישוב שוהם, חלק מרצף של למעלה מ – 30 פרויקטים של חברת דירה להשכיר ברחבי הארץ, אשר יאפשרו לציבור השוכרים לגור בפרויקט לשכירות ארוכת טווח, בשכר דירה קבוע שמשלב חווית מגורים ברמה גבוהה, בלב איזור הביקוש.

הפרויקטים השונים מגדילים את היקף יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח ויוצרים אלטרנטיבה אטרקטיבית למגורים יציבים לטווח ארוך, עבור מאות דיירים ברחבי הארץ.

הפרויקט כולל 90 יח”ד מתוכן 60 יח”ד המיועדות להשכרה ארוכת טווח ו 30 יח”ד מיועדות למכירה מיידית בשוק החופשי.

במסגרת המכרז פורסמה החלטת הוועדה המקומית לפיה תינתן אפשרות להגיש בקשה להקלה לתוספת של 12 יח”ד המיועדות להשכרה ארוכת טווח, במסגרת הקלת שבס.

לכתבה המלאה באתר אבן שוהם נט

לכתבה הבאה

כתבות דומות

פינוי בינוי

פינוי בינוי

הבניין כבר ישן, לא כולל ממ”ד ואולי אפילו מסוכן במקרה של רעידות אדמה? אם ככה ואם אתם שוקלים להתחיל בתהליך הארוך הנקרא פינוי בינוי, חשוב להבין ממה מורכב התהליך הזה, מה האחריות שלכם בתור דיירים, אילו אחריויות נופלות על צדדי ג’ ועוד. לכן, בדף הבא, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים פינוי בינוי, נתחיל עם השלבים הראשונים בתהליך – קראו וגלו.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי ירושלים

מתעניינים לגבי פינוי בינוי ירושלים? בעולם פיתוח הנדל”ן בישראל וברחבי העולם, פרויקטים של פינוי בינוי לדירות למגורים הופכים יותר ויותר פופולריים, בעוד שבחלק מהמקרים פינוי בינוי יכול להתבצע גם במבנים של מסחר, תעשייה ועוד. מה חשוב לדעת לגבי פינוי בינוי בירושלים, ומה פרויקטים אלו כוללים?- קראו וגלו.